Stichting MRB, een stichting die juist zorgt voor dat steuntje in de rug wat op dat moment nodig is. Hieronder zit u ons fotoalbum met de prachtige momenten die we hebben gehad in 2019.

Fotoalbum

We kregen de vraag of wij de begeleiding zouden willen doen voor een huwelijksaanzoek. Het ging hier om een moeder van 2 prachtige dochters. De jongste dochter (3 jaar)  heeft een verstandelijke en lichamelijke beperking en ze weten al dat het meisje niet heel oud zal worden. Wij hebben een Trike en een zijspan geregeld zodat de jongste dochter toch mee kon en onder begeleiding heeft ze haar aanzoek kunnen doen. Een onvergetelijke ervaring en juist dat doen waar MRB voor staat. Dat steuntje in de rug geven.

Annie 81 jaar, op die leeftijd veel meegemaakt en een grote wens. Een keer mee op de motor. Even terug naar momenten in het verleden die ze met haar vader deelde. Nou dat was een kleine uitdaging maar toch gelukt. Lieve Annie is door ons met een aantal motoren opgehaald. Ze is achter op de motor getild en heeft de dag van haar leven gehad. Daar staan wij als MRB voor, die onvergetelijke dag bezorgen. Nog maanden kunnen napraten over wat haar is overkomen. Een lach op haar gezicht toveren. Geweldig om dit voor onze oudere medemensen kunnen betekenen.

Cetin, zeer jong overleden door een motorongeluk. Om de ouders en andere nabestaande dat steuntje in de rug te geven hebben we een herdenkingsrit gereden met als eindpunt zijn huis. Daar uit respect een minuut stilte. Ook hier konden we dat steuntje in de rug geven.

Een rit naar Biezenmortel Bruist. Een evenement wat jaarlijks georganiseerd wordt speciaal voor mensen met een lichamelijk en/of verstandelijke handicap. Ze mogen dan genieten van al het moois van de motoren en mogen er zelfs opzitten. Heerlijk om die lach op die gezichtjes te toveren

Een rit naar Anoesjka. Anoesjka is 1 van onze vrijwilligers die ook wel eens dat bekende steuntje in de rug kon gebruiken. Een kippenvel moment toen wij aankwamen in Gemert waar zij op aan het treden was. Een moment om nooit te vergeten en dat steuntje in de rug om positief te zijn en door te gaan

Omdat er vele vrijwilligers vaak meerijden met onze ritten hadden we in de zomer een BBQ georganiseerd. Gewoon even een samenzijn wat deze mensen verdienen. Hun zijn het die ook zorgen voor al die mooie momenten

De TT Vught, een jaarlijks terugkerend evenement waar de motorrijders een stuk door Vught en omstreken rijden met mensen met een lichamelijke en/of verstandelijke handicap. Een mooie dag voor deze mensen en heel de dag alleen maar blije mensen. Juist dat steuntje in de rug en niet alleen voor hun maar ook voor de ouders en de begeleiders.

Emmy, ze had hard gestreden met ups en downs, het was geen makkelijke studietijd. Maar toch kreeg te het voor elkaar, ze slaagde. De vraag was of wij haar konden begeleiden naar haar diploma uitreiking omdat ze best een moeilijke tijd achter de rug had en wij weer voor wat extra positiviteit konden zorgen. Juist dat steuntje in de rug wat ze even nodig had.

Galabegeleiding voor 5 scholieren waarvan er toch bij waren die een heel zwaar jaar hadden gehad met ups en downs. We hopen door dit voor ze gedaan te hebben ze de motovatie weer hebben gevonden om door te studeren. Het steuntje in de rug konden deze scholieren gebruiken, daar zijn we voor, om mensen mooie momenten te bezorgen en dat steuntje in de rug te geven.

Marco, een man met een Verstandelijke en lichamelijke beperking. Samen met Bikers4ALL gezorgd dat deze lieve man een hele mooie dag had. De lach was niet meer van zijn gezicht te krijgen. Dat steuntje in de rug en die lach, daar doen we het voor.

Een paastoertocht voor de vrijwilligers. De eerste rit van het jaar dus voor iedereen een mooie controle of de motor goed is. Zodat we de rest van het jaar dat steuntje in de rug kunnen geven aan hun die het nodig hebben

De lunch georganiseerd voor de vrijwilligers. Een gezellig samenzijn in het begin van het motorseizoen waar ook informatie wordt geven over wat er verder in seizoen gaat gebeuren bij MRB.

Hieronder vindt u oude filmpjes (2018) van toertochten,