Zaterdag 4 Juli 2020 zal Motorrijdersbrabant / Stichting MRB een benefiet organiseren. Er zal op deze dag geld ingezameld worden voor de Dierenambulance en voor Stichting MRB.

De Dierenambulance Brabant Noord-Oost is ontstaan in 2017 vanwege de vraag naar dierenhulp die 24 uur per dag 7 dagen in de week beschikbaar is, in de regio Brabant Noord-Oost. Dit omdat mensen maar ook overige hulpdiensten vaak niemand kunnen bereiken. Die vraag kwam dan ook van zowel particulieren als overige hulpdiensten zoals de politie en brandweer, 144 en Gemeentes.

Het team zet zich 24 uur in voor mens en vooral dier. Dat proberen zij vooral door zo goed mogelijk samen te werken op alle mogelijke niveaus.

Zo worden zij vaak ingeschakeld door de meldkamer van de politie en brandweer. Anderzijds kunnen zij ook altijd op hun steun en hulp vertrouwen wanneer zij hun assistentie nodig hebben tijdens een melding. Het bestuur en alle vrijwilligers werken op 100% vrijwillige basis. Zij zijn afhankelijk van uw donaties.

Doneer ook aan de dierenambulance, wij hopen veel geld bijelkaar te krijgen. Wij zullen dat dan op 4 Juli 2020 tijdens het benefiet aan hen overhandigen. https://www.dabno.nl/

KLIK HIER OM TE DONEREN VOOR DE DIERENAMBULANCE

Hieronder ziet u het promo filmpje van de Dierenambulance

Stichting MRB,

Wij zijn een stichting met ANBI status  die zich inzet voor een ieder die dat nodig heeft. Voor diegene die een steuntje in de rug nodig heeft.  Ook rijden wij met en voor onze lichamelijk en/of verstandelijk beperkte medemens

Wij zijn dit initiatief begonnen in 2018, maar er bleek al vlug animo te zijn voor meer. We hebben reeds vele ritten gehad met verstandelijk en/of lichamelijk beperkte mensen, met een vrouw van 81 jaar die nog een keer mee wou op een motor, met gala ritten en zelfs een huwelijksaanzoek op de motor.

In 2019 zijn we een stichting geworden, Stichting MRB. Dit om ons nog beter in te kunnen zetten voor diegene die dat steuntje in de rug nodig heeft. Ook vonden wij dat de dierenambulance weleens een steuntje in de rug kon gebruiken. Deze stichting werkt volledig met vrijwilligers en kan elke cent goed gebruiken.

Op zaterdag 4 Juli 2020 zullen we in de ochtend rond 10.30 uur starten met een toertocht, deze zal hoogstwaarschijnlijk vertrekken vanuit Ravenstein en dan naar Handel gaan. De kosten voor deze toertocht zijn 5 euro p.p.. Dit geld zal volledig ten goede komen aan de dierenambulance.

Aangekomen in Handel zal de dag beginnen met een drankje onder begeleiding met live muziek. Verder zal er een loterij worden gehouden en ook is het mogelijk om deel te nemen aan de BBQ die plaats zal vinden. De kosten hiervoor zijn 15 euro p.p.

Al met al hopen wij dat het een super mooie dag gaat worden. Meer info volgt snel op deze pagina