Wij zijn een stichting die zich inzet voor een ieder die dat nodig heeft. Voor diegene die een steuntje in de rug nodig heeft.  Ook rijden wij met en voor onze lichamelijk en/of verstandelijk beperkte medemens

Helaas hebben we door het Corona virus vele tochten en evenementen af moeten gelasten. Maar we gaan weer langzaam wat mensen een big smile bezorgen.

Zondag 27 september gaan we weer wat mensen een steuntje in de rug geven. Deze keer in Deurne. Sjan en Riny, beide ooit motorrijder. Helaas nu niet meer mogelijk omdat Riny nog maar een zicht heeft van 15%.

Wij gaan er iets moois van maken. En deze 2 mensen in het zonnetje zetten met een mooie Ride Out in de omgeving van Deurne. De Ride Out zal ongeveer 75 km zijn en er zitten rust- en lunchpauze in.

We verzamelen in Deurne vanaf 10.00 uur. Er zal rond half 11 een briefing plaats vinden waar uitleg gegeven wordt over deze rit. Daarna vertrekken we naar het thuis adres van Sjan en Riny. Daar stappen ze op een trike en zal de toertocht beginnen. Deze gaat door mooie gebieden in de omgeving van Deurne. Er zal een rustpauze zijn en daarna zal er een lunchpauze zijn is Asten. Als er vragen zijn dan horen/lezen we dat graag.

Verzamelplek: KLIK HIER

Voor mensen die naar de bovenstaande Ride Out komen en daar af willen tanken, dat kan bij

De BP, Liesselseweg 114, 5753 PP Deurne

Of Tamoil Stationsstraat 122, 5812 Deurne

Deze zijn als ik me niet vergis beide onbemand.

Ga je liever naar een bemande dan is de dichtstbijzijnde

De Esso, Leembaan 55, 5753 CW Deurne

Inzamelactie voor de Wensambulance Brabant

Ieder jaar wil Stichting MRB een goed doel steunen. Voor dit jaar is dat geworden, de Wensambulance Brabant.

Ieder mens heeft een laatste wens

Nog een laatste maal het ouderlijk huis zien, naar familie toe of een dagje naar het strand. Het lijken wensen die heel eenvoudig te vervullen zijn, maar voor mensen die niet lang meer te leven hebben, is dat echt niet altijd vanzelfsprekend. WensAmbulance Brabant brengt terminaal zieke mensen nog één keer naar hun favoriete plek.

​U wordt die dag begeleid door professionele vrijwilligers. De ambulances zijn uitgerust met comfortabele brancards. Ook kan een familielid met u in de ambulance mee. Het vervoer met de ambulance is kostenloos.
WensAmbulance Brabant regelt het voor u!

Een organisatie die uw hulp wel kan gebruiken. Helpt u mee om een mooi bedrag bij elkaar te krijgen voor de Wensambulance Brabant. GEEF OOK ! Elke euro telt

Onze activiteiten vindt u ook in onze agenda